mandag 12. januar 2009

Ørebetennelse!

Aron har dobbeltsidig ørebetennelse og er hjemme i dag. Siden det er virus må vi bare vente til det går over av seg selv. Han hadde fryktekig vondt i går kveld, men er bedre nå. Vi har hatt en kjempefin dag. Selv om det regner ute har jeg ikke merket mye til ungene. Aron er utrolig flink til å leke med de små. Maria har fått han med på Bellville, tegning og 2-player pacman. De to var alene en stund mens jeg var ute og "luftet" Benjamin.

I dag har jeg fått ut juletreet og ryddet bort mye av julepynten. Har litt stående igjen som jeg vil ha fremme ei stund til. Det er jo ennå mange vinterkvelder der varm drikke og tente stearinlys hører hjemme.

Jeg venter skoleungene inn døra nå straks og må vel til med leksehjelp. Kyllingfilet med ris og gresk salat skal serveres til middag når Eivind kommer hjem. Nam, nam.... :)

I morgen skal vi på leketreff igjen. Gleder meg til koselig prat og masse trivelige folk!

Ingen kommentarer: