mandag 9. mars 2009

Benjamin kom helt bort for meg i dag. Jeg var innom alle rommene her i 1. etasje før jeg oppdaget at ytterdøra sto på gløtt. Joda, han satt så fint ute på trappa med vinden ruskende i håret og snørr langt ned på haka. Det triumferende blikket han sendte skulle dere ha sett!!!! Må legge litt av skylden på Aron. Han har hatt som "hobby" å løfte opp Benjamin for å åpne og lukke dørene for seg i det siste. Nå er ytterdøra låst!
Jeg har akkurat hatt en grundig vask av lillegutt og byttet klær på ham. Mens jeg satt her på stua og ventet på nedlastingen av disse bildene tok han seg en tur på badet ( Maria glemte å lukke døra). Etter en festlig lek med dobørste, dopapir og doskål, måtte jeg til pers! Vet ikke helt om jeg skal le eller gråte i dag. Prøver å se det komiske i det. Sikkert morsomt å tenke tilbake på om noen år.



Dette bildet mangler lyd.
Det høres væææææh, i frustrasjon over at døra ikke går opp!

1 kommentar:

Rannveig sa...

Oi, du har hatt en morsom dag ser jeg! Sant som du sier; sånne ting er kjempearti når det har gått noen år.. Guttene her ville se klippet av Benjamin om og om igjen. Spørs om det blir stolte storebrødre her i gården også om noen måneder ;)