søndag 15. mars 2009

Dårlig stemning på Smimoen.

I morgen reiser Eivind til Tyskland og blir borte til torsdag. Jeg har gruet til dette i mange uker!!! Denne helga skulle vi virkelig kose oss, men neida. Eivind ble kalt inn og måtte stå skred-vakt lørdag kveld og natt. I dag er han trøtt og ligger bare og drar seg på sofaen. :( I går var vi på hundeutstilling med Mira, og det ble også bare fiasko. Hun var redd dommeren og ville ikke samarbeide. Hun kunne ikke bli bedømt engang. Dumme bikkje!!! Tone er for øyeblikket veldig veldig VELDIG sur.

2 kommentarer:

Marn-Anne sa...

Så,så,ikke verdens undergang noe av det derre der.

Solfrid sa...

Hei, min lille solstråle! ;-)

Jeg forstår deg! Husker godt hvor frustrert Halvor var da jeg skulle reise til California i sommer og være borte i tre uker... :-P

Neida - tror bare vi er litt bortskjemt som har fått oss hver sin Berre-gutt, jeg! Jeg likte heller ikke at Halvor ikke kunne være hjemme de to siste nettene denne helga...

Kjempeheldig - det er det vi er! Iallefall jeg :-)