mandag 6. april 2009

Livstegn fra oss igjen :)

Det er ei god stund siden sist nå. Legger inn en del bilder fra den siste uka.

Silje kommer innom i ny og ne. Disse to er blitt veldig glad i hverandre!

Vi var så heldige å ha Mormor på besøk i helga.
Hun passet ungene mens Eivind og jeg var i 40-års dag på Inderøya.

Fredag før påske var vi på påske-lunch hos 3.-4. klasse.
Aron poserer foran anretningsbordet. Det smakte deilig, alt sammen!

"Lille-tante Berre", farfar og farmor.

Tonje og Maria.




Senere på kvelden var jeg så heldig å bli bedt i dame-selskap.
Gratulerer med 40 år Torill!



Søndag hadde vi besøk av denne dama. Magen er bare diger!!!! Ikke lenge igjen nå, og jeg gleder meg til babyen kommer. :)

Nå gleder vi oss til å samles på bedehuset til familieleir torsdag-lørdag. Det blir godt å samles for å minnes påskebudskapet. "Jesus lever, graven brast!" God påske kjære venner!!

2 kommentarer:

Skogfrua sa...

Har aldri sett en flottere mage tidligere! ;)

Åshild sa...

God påske til dere også! Kjekt å se bilder fra siste uka hos dere. I kveld har vi sittet og sett på mange fine påskesanger, vi skal ha bibelgruppe i morgen, og tenkte å synge endel. "O Jesus Krist jeg flyr til deg" Lykke til med leiren på bedehuset!