søndag 12. april 2009

Påskeglimt :)

Påskhøytiden er over for denne gang. Vi har hatt noen fine og innholdsrike dager. Onsdag til lørdag var vi samlet på bedhuset til familieleir. Det har vært godt å være sammen med kristne venner for å minnes og feire Jesu død og oppstandelse.

Min frelser er oppstanden; Han blir til evig tid.
Jeg vet at Jesus lever, hva andre enn vil si.
Jeg ser hans milde hender og hører røsten kjær,
og når jeg mest ham trenger, han er meg nær.
Han lever! Han lever, den Herre Jesus Krist.
Hver dag jeg får, han med meg går,
og bær meg hjem til sist.
Han lever, han lever, i frelsen gir meg del.
Du spør meg: Hvordan vet du det?
Han lever i min sjel!

Kiosken var nok dagens høydepunkt for veldig mange av de yngre deltakerne :)

Det ble mye lek.

Fredag grillet vi middag ute.

Det skulle en del mat til for å mette rundt 70 sultne mager.

1. påskedag var vi ute på tur.

Hele familien på vei inn mot "Lissvatnet".

Det var veldig mye nytt å utforske i skogen for ettåringen vår!

"Uten mat og drikke duger helten ikke."

Mmm. Isak koser seg med nytrukket kaffe.

Se opp for tusser og troll!

I ett med naturen :)

Mira stakkar fikk ikke løpe fritt denne dagen....

....Lucy ville nemlig også være med på tur.

Ikke noe å si på hevinga her :)

Ingen tur uten bål!

Maria deler gjerne litt pølse med Lucy.

Ja, Isak med kaffe ;)

Benjamin for første gang i bæremeis.

Iask tok en hvil høyt der oppe da han kom hjem.

1 kommentar:

Skogfrua sa...

Liker den maskuline utedressen til goillgutten! ;)