onsdag 29. oktober 2008

Fullt program.

Ja, denne uka er det mye som skjer. Og for å være helt ærlig liker jeg slike uker veldig godt. Mandag var det pizza-kveld på skolen for 1.-4. klasse. Det er alltid artig å se ungene opptre for oss foreldre. :) Tirsdag var vi på leketreff i Misjonsenteret i Namsos. Dette tilbudet er kjempekjekt. Tusen takk Britt Lise, for at du har ordnet med dette! Ungene leker fritt mens vi mødre koser oss med kaffe og koselig hverdagsprat. Vi har ei lita samlingsstund der vi får høre en beretning fra Bibelen og synger enkle barnesanger. Så spiser vi medbrakt matpakke sammen. Tirsdag kveld hadde jeg Moraz-selskap. Takk til alle dere som kom! Håper du ikke har fått skrekken for Smimoen Miriam ;)
I morgen, torsdag, reiser jeg til Tr.heim. på årets "damehelg". Å, som jeg gleder meg! Det er mamma og vi tre søstrene som har ei slik helg hvert år. Deilig, deilig! Det blir handling, kafèbesøk og middag på restaurant. Gleder meg også til å besøke Mormor og Morfar en kveld, og til å treffe deg tante Sissel!

1.-4. klasse synger for oss.

Emil og Ida Helen synger sammen.

Samlingsstund hvor vi får høre om når Jesus gjorde den blinde mannen seende.

Ungene prøver hvordan det er å være blind.
















1 kommentar:

familien bø sa...

Tatt skrekken? Laaaaangt i fra:) Synes det er utrolig kjekt med deg jeg, Tone! Det blir kanskje litt vanskelig for andre å komme til orde når du og jeg setter i gang skravla;) Nei da, vi er ikke så ille, er vi?:D